2011. február 3., csütörtök

Apró köszöntés és röpke ismertető

 Sziasztok!  Szeretettel köszöntelek a szellemnaplo.blogpoton, ahol egy paranormális jelenségeket tartalmazó, felkavaró történetet olvashattok.  Minden fejezetet saját kezűleg írok.  13 éves vagyok, de végtelen fantáziával lettem megáldva.  Úgy gondolom a korom miatt nem lesz unalmasabb a történet.  NEM FANFICTION, pontosan azért, mert kezd elegem lenni belőlük.  Igaz a Vámpír naplók főszereplőivel találhatod szemben magad, de csak azért, mert pontosan ilyen karaktereket kerestem a történethez.  Gondolom szeretnétek egy kis ismertetőt kapni, ezért tessék :)
(Nem hosszú!  Éppen csak egy pár mondatba foglalja össze a történetem mondandóját.)

  " Ne félj!   Nem akarlak bántani, a félelmen kívül semmi mást nem fogsz érezni... "
Lisanna  Hendrick egy szerény és átlagos lány, legalábbis ezt gondolja magáról.  Tizennyolc éves korában egy szörnyű betegségben elvesztette édesanyját,  senkije sem maradt a magányon kívül.  Több héten keresztül csak élt egyik napról a másikra és próbálta kiverni a fejéből a történteket.  Egy szürke délután mikor a padlást takarította rátalált édesanyja egykori naplójára..  Kinyitotta az első teleírt oldalon és akkor még nem tudta mennyire fontos dolgot rejteget az a rongyos könyv.  Egy egész élet történetét...  Az édesanyja kimondhatatlanul hitt a démonokban, szellemekben.  Becsavarodott, mert nem látta azt ami kísérti, csak érezte ahogy minden porcikáját betölti a félelem.   Mindent amit tudott róluk leírta, azt is tapasztalt velük kapcsolatban.. Némely mondat kiolvashatatlan volt, voltak befejezetlen oldalak.. Lisanna a napló fogságába esik.  Fogalma sincs arról, hogy ezentúl minden másképp lesz.  Belement a játékba, ahol az élete volt a tét...   Ahol semmi sem volt biztos...  Egy élet története, amit egy másik ember is átél..

(A történet további szereplőinek egy részét Lisanna képzeli el a napló szerint..  Viszont néhányan szerepelnek majd egy, esetleg két fejezetben..)

Ha tetszett az ismertető akkor írd meg kommentben.  Én szívvel lélekkel írok nektek, ezt sose felejtsétek el :)
Wituu

14 megjegyzés:

Brigitta írta...

Szióka!:)

Hát, kértél, hogy nézzek be, és itt is vagyok!:D Megmondom őszintén, ha egy újabb fic lett volna, akkor valószínűleg nem vágok bele az olvasásba, csak átfutom, viszont így elkezdtem figyelmesen olvasni, egyre nagyobb lelkesedéssel.:D
Hát mi is mondjak?

Először is, rettentően szimpatikus vagy, főleg, hogy 13 évesen belevágsz egy saját történetbe. Ne értsd félre, de mikor olvastam a korod, kissé megijedtem, hogy vajon, milyen történetet hozol, és el kell mondanom, hogy nagyon-nagyon pozitívan csalódtam.:D De komolyan! Én ismerek néhány blogost, aki veled egykorú, esetleg idősebb egy-két évvel... és le a kalappal, tényleg gratulálok!:D

A másik az, hogy nagyon tetszik a történet. Mondjuk még nem lehet nagy következtetéseket levonni, de így bevezetőleg megfogott.:)

Harmadjára, néhány nyelvtani hiányosságot találtam, főleg vesszők terén.:) Erre bétát tudok javasolni. Nem tudom, hogy tisztában vagy-e, hogy ez pontosan mi, ezért leírom, remélem nem gond.:) Szóval, a béta az egy olyan ember, akinek elküldöd a fejezetet, és kijavítja neked a hibákat, tanácsot ad.:)

Hát, ennyi lenne a véleményem, sok sikert és kitartást kívánok hozzá.:) Előre szólok (tapasztalatból mondom), nem könnyű ez a blogolás, hiába tűnik annak, sok-sok lelkierő kell, főleg, mikor nem írnak véleményt, vagy esetleg nincs időd suli mellett, vagy nincs ihleted, akkor úgy az egész fárasztóvá válik... De tarts ki, mert megéri!:) Hidd el, lesznek nagyon hűséges olvasóid, és barátokra is teszel szert. Nekem már rengeteg barátom van, akiket blogon keresztül ismertem meg, és igazi kincs!:D

Na jó, befejeztem! Úgy érzem magamat, mint egy tyúkanyó!:D A lényeg, hogy kitartás és csak így tovább!:D

Puszi:Brixi

U.I.: Ha esetleg kérdésed, kérésed lenne, akkor nyugodtan írj nekem!:) Email címem: brixi_16@citromail.hu

Nica írta...

Szia :)
Hát engem már most megfogott a sztori :) Érdekesnek ígérkezik, és remélem az is marad :) Nagyon tetszik, és remélem minél hamarabb jön az első feji :)
Puszi: Nica

bea írta...

Szia!
Osztom Brixi véleményét, hiszen tényleg sok kitartás kell, de valóban megéri, én is szereztem barátokat a blogok segítségével. :)

A történet ismertetője tetszik, nagyon kíváncsi leszek az első fejire! :D
Ha nem bánod, ki is raklak mindegyik oldalamra. :)

Így tovább! És várom a következőt! :)
Puszi: Bea

Nikuska94 írta...

Szia!
Szóltál, jöttem. :)
Nagyon tetszik az ismertető. 13 évesen elképesztően jól írsz! Gratulálok!
Teljes mértékben egyetértek az előttem szólókhoz.
Tényleg klassz dolog blogot írni, főleg, ha kapsz visszajelzéseket is. De ugyanakkor nehéz is. Olyan sokszor volt már velem is és szerintem még sok más blogíróval is, hogy semmi ihletem nem volt. 2-3 napig csak szenvedtem a gép előtt. De ilyenkor se add fel!:)
Sok sikert a bloghoz!
Kíváncsi vagyok az első fejezetre.
Szia!

Dorka írta...

Szia!!
Hát, én is teljes mértékben egyetértek az előttem szólókkal!!
Nekem is nagyon tetszett az ismertetőd és már kiváncsian várom a fejezeteket xD.
És ha benne lennél egy banner cserében, légyszi szólj!
Puszy, Dorka

AliceC írta...

Szia!
Kérted, hogy nézzek be, itt vagyok. Nekem rögtön szimpatikus volt, hogy 13 évesen saját sztoriba kezdesz. A határozottságod emlékeztetett magamra. A cím kicsit Vámpír Naplós, de ennyi baj legyen.
Engem az előszó, vagy bevezető megfogott.

Szép igényes a honlapod, ami külön dicséretet érdemel. Esetleg a sort rakhatnád sort kizártra a bejegyzéseknél, hogy még élvezhetőbb legyen.

A helyesírásod nagyjából oké, de voltak hibák és kusza mondatok. Mindenképpen vegyél fel egy bétát. Higgy nekem, nagyon praktikus - főleg amikor fáradt vagy.

Nagyon megfogott a sztorid, imádom a paranormális eseteket filmben, könyvben, így biztosan olvasni fogom.

Eredményes írást és szerkesztést kívánok, puszi:

AliceCarror

Carly írta...

Szia!

Kérted, hogy nézzek be, ezért itt vagyok. Számomra is szimpatikus, hogy 13 évesen saját történetbe kezdtél. Tetszik a blogod, viszont szerintem is lehetne egy bétád, mert tényleg jól jön, főleg, ha agyilag kicsit elfáradt már az ember. A szereplők képeivel nincs bajom, bár én nem szeretem a Vámpír naplókat(folyton elaludtam rajta:P). Ha nem nagy dong én is kitennélek az oldalamra csereként. Kíváncsi vagyok az első fejezetre!

Puszi:)
Carly

Drusilla írta...

Szia!

Kérted, hogy jöjjek, így hát itt vagyok.

Személy szerint nekem kicsit rosszul esett az a megnyilvánulásod, hogy "NEM FANFICTION, pontosan azért, mert kezd elegem lenni belőlük" Mivel, én fanfictionöket publikálok, amíg nem lesz kész a saját történetem, ezért fáj egy ilyen kezdet, amikor te magad hívtál ide. Egyáltalán, hogy kerültél a blogomra, ha eleged van a fanfictionökből?

Egyébként azt tisztelem és becsülöm, hogy 13 évesen ilyen nagy fába vágtad a fejszédet, és kitartást kívánok hozzá. A történet ígéretesnek tűnik, de egy bétára mindenképpen szükséged lesz, ahogy azt előttem is mondták a többiek.

Drusilla

Tündi írta...

Szia!
Írtad hogy nézzek be.Hát gratulálok,elolvastam nekem nagyon tetszett és kíváncsian várom az első fejezetet.
Ha benne vagy egy link cserébe majd írj.
pussz
Tündi

Puszmó írta...

Szia. Kértél, h nézzek be és véleményezzek, így hát itt vok :) Abban egyet kell értenem Drusillával, hogy ez a nem fanfiction-ös kijelentésed sztem is túlzás volt. 1 fanfiction is lehet izgalmas, és érdekes. Lehet, csak azért érintett ien mélyen, mert én is írok fanficeket. Na mindegy. Sztem a korod nem számít, mert az igazán tehetséges embereket nem a koruk határozta meg régebben sem :) A stílusod tetszik, a történet alapötlete pedig megfogott, kíváncsivá tett. Abban egyetértek az előttem szólókkal, h 1 bétára tényleg szükséged lenne. Micke képe tetszik :P Kicsit se vok Damon fan :D További sok sikert, és kitartást kívánok neked. Puszi (K)

Névtelen írta...

Szia!ERz egy nagyon eredeti blog és egyéni blog.Ezért is fogom olvasni,mert egybl felkeltette az érdeklődésemet.Nagyon várom a folytatást!!Ügyes légy!
Pux:Twilight Girl

TrixieBelle írta...

Szia!
Én teljesen véletlen akadtam ide, és azt hittem egy újabb fanfiction, de azért érdekelt, mert azt hittem vámpírnaplós, és kevés olyan fic-et olvasok. De még jobban örültem, miután elolvastam a bevezetődet és rájöttem, hogy egy iszonyat jó történetbe fogsz belekezdeni. Nekem nagyon tetszik az ötlet, én is 13 vagyok, de őszintén, nekem eszembe sem jutott ilyen sztori, szóval csak gratulálni tudok neked! :) Szerintem szépen írsz, persze vannak elírások, de hát kinél nem fordulnak elő? :) Én mindenképpen követni foglak, mert érdekelnek az ilyen történetek, szóval én szívesen fogom olvasni! ;)

Ever írta...

Szia!
Nekem felkeltette az érdeklődésemet.Szeretem a Vámpírnalókat,bár tudatában vagyok annak,hogy ebben a történetben nem biztos,h azonosulnak a film-beli karakterekkel,ettől függetlenül követni fogom a bejegyzésket:P
Sziszi,Smilie:)

ST; írta...

Szia.
Elsősorban gratulálok! Hogy miért? A fatáziád ért. Már a prológus megfogott bennem valamit...talán a vágyat, hogy kövessen az írásodat
Sok sikert a továbbiakban :)

'your mind*